Bästa början på lovet!

 
Oredigerad bild
 

Min dag har varit så himla bra. Började med att jag fick lov, efter det gick allt uppåt. Idag var det iphone 5s släpp och vi åkte till Gränby. Den guldiga är beställd till mig och den silvriga till Kattis ♥ De ska komma inom 1-2 veckor. Tänk vad skönt när jag får min mobil. Uppdateringen kommer bli 100 gånger bättre och jag kommer kunna ta mycket mer kort. Köpte med mig lite nytt smink och sen köpte vi mat på Max. Härligare mat får man leta efter på en fredag.. Hämtade Sammie och gick en härlig hundpromenad. Sedan såg vi det nya avsnittet av Vampire DIaries. Det var sååå bra, blev helt emotional mot slutet och låg i soffan med mascara över hela ansiktet. Nu ska jag avrunda kvällen med One Directions nya låt på högsta volym, puss
/Maja

Kommentera här: